Prensimvarrr Kızlar sancın var dedi doktor ama ben hissetmiyorum. Fazla mi sancı anlayan varmı ? 33 + 1 haftalığım.. https://hizliresim.com/vaylLz https://hizliresim.com/r0yaVm
Sumeyye_g Prensimvarrr doktora göstermedin mi daha bebeğin bak ortada kalp ritmi biraz yüksek çıkmış ve senin başlarda güzel ama sonlarda sancın çıkmış baya
Nilveannesi10 Prensimvarrr bundan daha azdı sancım 3 gündür doktorum hastanede yatırdı sancımı geçirmek için devamlı serum ve nidilat tedsvisi yaptılar. Dün taburcu oldum daha. Ben de hissetmiyordum 😪
Snmm41 Prensimvarrr benimki de aynı bu şekildeydi fazla dedi hissetmiyordum vajinal ağrı için gitmiştim sancı çıktı. Sık sık gel kontrol e dedi seni de çağırmış olması lazım çağırdı mı ?
Prensimvarrr Sumeyye_g Gösterdim ama normal dedi bana.. Devlet hastanesi işte ilgilenmiyorlar ki hiç. Hissetmiyorum ben hiç dedim tamm dedi gönderdi..
Prensimvarrr Nilveannesi10 kaç burda ki sancı ben ilk defa girdim nst ye. Doktor da eve gönderdi doğru düzgün bişey söylemedi
Sumeyye_g Prensimvarrr zaten canım aşırı bi sancın YÖK sonda çıkmış baya zaten hisstmiyorsan bişey olmaz hissetmiş olsan hepsinde sancı çıkar bebek için sen dinlen yorma kendini
Snmm41 Prensimvarrr başka bir doktora git bence çünkü az değil sancın ya arkadaşın dediği gibi yatırması lazımdı yada benim gibi iki günde bir gel demesi lazımdı en azından
Bahar_trky Prensimvarrr benim nst kagıdımda daha fazla cıkıntı var ama doktorum normal dedi neye göre normal dedi anlamış değilim şimdi.
mubu81 Prensimvarrr baya yüksek sancıların benimde öyleydi bence imkanın varsa özel hastaneye gitmeni tavsiye ederim