Zumram Merhaba! Arkadaşlar hamileyken beyin için emara giren varmı aranızda bi sakınca yok dendi ama yinede tereddüt ediyo insan
Nilveannesi10 Zumram gebelikte alnımda bi kitle çıktı. Emar ya da tomografi ile anlaşılır dedi hem genel cerrah hem de plastik cerrah ama asla giremezsin hamileyken dedi. Hamileliğin bitsin o zaman gel dediler 30. Haftamdayım bu arada.
Purple13 Zumram MR ses dalgalarıyla oluyor diye biliyorum.Radyasyon yaymıyor.ilk üç ay önerilmiyor. Doktorun en doğru şekilde yönlendirir.
Zumram Nöroloji uzmanı radyasyon yaymadığını syledi ama yinede manyetik bi alan mecbur kalmadıkça girmemen daha iyi dedi