Susu17 Canım merhaba 18. Haftadan beri serklajlıyım. Günde iki kez progestan fitil ve magnezyum ben de kullanıyorum. Tetanoz aşısının 2 dozunu da yaptırdım ben doktorum yaptırmamı istedi. Bir zararını da görmedim. Ayrıca bebeğim de tüp bebek. Doktoruna sor yaptır diyorsa yaptır.