Nazlisezgin annemsii Her devlet yapmıyor özellerde ücretli. Bebekte Bi sorun var mı diye bakılıyor, bence yapılmalı 👍
Deletedmom2224 annemsii genelde araştırma hastanelerinde de yapılıyor ama en az 4 hafta önceden filan randevu almalısınız. Onun dışında özeller de yapıyor. Zararının aksine gebelikte en faydalı uygulama olduğunu düşünüyorum biz gebelik zehirlenmesi riskimizi öyle öğrendik en az yarım saat sürüyor bir muayene. Ayrıca normal ultrasonun da bebeğe hiç bir zararı yok
Nilveannesi10 annemsii zararlı olan bir şeyi doktorlarımız istemez merak etme. Eğer bir rahatsızlığı varsa Önlem alınmak amaçlı yapılacak bir şey bu zaten. Bazı durumlarda anne karnında bile bebeği iyi edebiliyorlar
Sumeyye_g annemsii hayır canım ne zararı allah aşkına normal ultrasonla nasıl bakıyorlarsa aynı şekilde detaylı olarak bakıyorlar zararlı bişey olsa doktorlar bunu ister mi her devlet yapmıyor araştırman lazım ama özellerde tabi ücretli fiyatlar her hastanede değişiyor
annemsii Nilveannesi10 bazıları çok büyütüyor tam olarak hangisi zararlı hangisi zararsın bilmiyorum ki zaten zararlı olanı doktorlar önermez ama insanlarda bu şekilde kafa dolduruyor
Sumeyye_g annemsii tabiki haftan gelince yaptırın diyorlar genelde 21 ile 24 hafta arasında yapılıyor
Menekseduru annemsii yaptırmak kesin önemli simdi yaptırcam bende 2 hafta sonra özele gidiyorum 290 tl 🤦🏻♀️
Denniz Bebegin organları gelişmişmi kalbinde sorun varmı el ayak parmakları tammı kollarda yada ayaklarda kısalık varmı bunlara bakılıyor her yada 2 haftada gittiğin doktorun ultrasonları bunları inceleyecek yeterlilikte değil o yüzden istiyor gereklimi yada yaptirmak şartmı gibi sorular cok soruluyor bence şart ve gerekli ben özelde yaptırdım 170 lira her sehirin fiyatı farklı tabi