A_i_h Kizlar selam,2 gun sonra doktora gidicem.2 ci hamileliyim.5 gun gecdi adetimden ve test ve kan verdikden sonra hamileliyimi bildim.doktor cikan rakamin az oldugu soyledi ve bana 2 gun sonra bakacagini dedi.ama benden 5 gundur ki kahve rengi bisey geliyor. 2 gunden beklememde sorun olur diye dusunuyorum nese olur falan.boyle durumda ne onerilir? Bari onu yapayim
Sumeyye_g A_i_h değerin düşük ama okadar da düşük değil yani 2 şerden bi anda fırlayan yükselen değerler var doktorun sana kan testi için gel demiştir ama böyle durum lekelenme varsa sakın sakın bekleme hemen doktora git
Sumeyye_g A_i_h 5 gündür var diyorsun gitmedin mi 5 gündür doktora git bekleme büyük ihtimal hap iğne verebilir ayaklarını uzat yat dinlen bol bol
A_i_h Sumeyye_g hamile oldugumu bilmiyordumki,saniyirdum adet oldum bakiyordun kan degil.tezt yaptim cikti bugunde kan verdim.doktor 2 gun sorna gel drdi o yuzden
ceycey_1992 A_i_h bende 5 haftalığım kahverengi leke gelio bende de progestan verdi bide istirahat bi hafta kullan gel dedi pztsi tekrar gidicem bakalm ama sürekli yatiorm
Kdzynp A_i_h merhaba canım aynı sey bendede oldu 6 gün sürdü kahverengi lekelenme progestan iğne oldum 5 gün bugün 6 hafta 4 günlük hamileyim kalp atısı duydum
Bsra_95 A_i_h hiç bi şey kullanmadım. Doktorum gayet normal yerleşiyo sorun yapma dedi. Muhtemelen senin de öyledir benim bir hafta sürdü. Ama yine de doktoruna sor en iyisini doktorun bilir