mervekrkkc Merhabalar 7+2 haftalik gebeyim. Bugun kontrole gittim ve doktorum... Bebegim boyutunun 9 mm oldugunu haftasina gore uygun oldugunu kalp atislarinin dakikada 140 oldugunu bildirdi. Bende ve bebegimde herhangi saglk sorunumuz yok. Ancak rahmimin kalp seklinde (arkuat uterus) oldugunu bebeginde sol tarafta gelistigini aktardi. Dusuk ve erken dogum risk faktoru oldugunu bebegin 3 ay bitmeden gelisme esnasinda rahmi duzeltebilicegini paylasti. Dogum yapan bu durumda var mi
pyymamm mervekrkkc kimsede yazmamış ya tüh denk gelirse uygun vakitte bakayım bende 😑 okuyup cıkmıstım hatta bir hafta ya oldu ya da az fazladır bir haftadan cok değil