Esma_davut bende 33+5im bebeğim makat duruştaydı pazartesi kontrolüm var gidip bakacağım dönmemişse yürüyüş için kendimi yoramam.
Gün içerisinde zaman zaman kalçama kasıklarıma ağrılar giriyor adet ağrısı gibi bazen belime sanki belimdeki kemikler genişliyor🤷♀️ yalancı sancı mı ne anlamıyorumda.
Ben sıcaklardan muzdaribim. Su gibi terliyorum. Her gün duş alsamda duştan 1 saat sonra su gibi oluyorum. Nefes darlığı yaşıyorum çabuk bunalıyorum 🤦🏼♀️ Artık doğsun istiyorum. Gerçekten zorlanıyorum evi temizliyorum şimdi bu saati bekledm hava serinlesin diye sırılsıklam oldum. Eğilmek kalkmak artık öldürüyor beni sancı giriyor bazen. Eğer bebeğim dönmezse zorunlu sezeryan olacağım. Onun gerginlğinide yaşıyorum. Hayırlısı artık çok isyan ettim ama ynede şükür rabbime evladım sağlıklı ben sağlıklıyım rahat bir hamileliğim var sonuna kadr hiç kusmadan etmeden geldik hayırlısıyla doğsun kızıım🌸