bireylulmeselesi Merhaba güzel anneler, 36 haftalık hamileyim doktorum rutin idrar tahlili istedi tahlil sonucunda “Amorf fosfat kristalleri görüldü” ibaresi vardı doktor kum döktüğümü söyledi. İki tane tek içimlik ilaç yazdı suda eriyenlerden. Bebeğe zararı olur mu riski var mı başına böyle bir şey gelen var mı ? Son haftalardayım erken Doğuma sebeb olur mu ? İlk defa böyle bir şey duyuyorum su içmeye dikkat et dedi zaten 2litre kadar içerim 3 litreye çıkar dedi.
Selufkaa bireylulmeselesi canım ben de kum döktüm çok agrılıydı o günler. Bana ila vermedi doktor bol su iç demişti. Sana verdiyse kullan mutlaka
Filizcck bireylulmeselesi bende kum döküyormuşum 8.Haftada tahlillerde çıktı idrar kültürü istedi temiz çıktı sadece bol bol su iç dedi
gizemmm Bende ağrı olmadı ama idrarda çıkmıştı. Kalsiyum oksalat kristalleri. 6 haftalık hamileydim bi de. Kasık ağrısı oldu ama çok şiddetli değil. İlaç falan da yazmadı. Sizin Doğuma yakın ya şu an, idrar yolu enfeksiyonu olmasın diye yazmıştır. Omların bir zararı olmaz diye düşünüyorum
Symm Bende kum veya taş dediler hatta suan 36. Haftadaym bundan 3 hafta önce falan o tek kullanımlık tozdan verdiler okadar rahatladm ki kullan bnce
eslemimm58 Bayramın 2.gününden beri döküyorum purinol diye suda eriyen bi ilaç verdi dottor tadı çok kötü ama içiyorum mecbur hala devam ediyor
bireylulmeselesi Teşekkür ederim kullanayım o zaman bu gece yatmadan içeyim. İnşallah faydası olur Doğumu etkilemez
Hazelkrnz bireylulmeselesi inşallah canım zamanda doğurursun ben hastanedeyim 34 haftaligim her an doğum olabilir diyorlar
bireylulmeselesi Hazelkrnz ciddi misin neden acaba bu kum dökme olayı yüzünden mi ? İnşallah sağ salim gününde gelir bebeğin erken doğum olmasın sağlıkla gelsin