Bebikom_ merhaba hamile degilim saglık ocagında kan tahlili yaptırdım. bütün degerlerim normal sadece b12 düşük çıktı . doktor decavit verdi. hamilelik öncesi kullanmam için sizce bunu kullanmaya devammı edeyim yoksa folik asitemi geçeyim ? arastırıyorum kafam iyice karıştı.