Cansubasak merhaba öncelikle benimde aynı hastalık tiroid haşimato. 2 senedir düzenli ilaç kullanıyorum. Gebelik için çok önemli aksatmamak bebeğin gelişimini engellememesi için. Doktorunuza bildirdiğinizde ilaç dozunu mecburi yükseltmesi gerekiyor. Ve gebelik sürecinde aksatmamak çok önemli. Lütfen düzenli kullanın. Ayrıca her ay kontrol edecek kan tahliliyle bana böyle söylendi büyük ihtimal sizinde aynıdır.