Duygu19031903 20 haftalığım kanım 9.8 sabah aksam vageferonda kullandım yine yükselmiyor çok mu düşük😔 bi zarar ı olur mı bebeğime 😔😔
Sumeyraerva Duygu19031903 daha dusmemesine dikkat et doktorun gerekli gorurse igne takviyeside ister ben iki dogumumada 7 yle girdim ama igne hap herseyi kullandim iki dogumdada sonrasinda kan aldim
Kubuuu1 Duygu19031903 kuru incir tüketmeye çalışın kansizliga iyi geliyormuş bir de yeşil çiğ sebzeler yesillikler bir de doğal keciboynuzu özü iyi gelir inşallah. Düşük olması hem sizi halsiz bırakır hem doğumda zor olur inşallah toparlarsinjz
Gulchirai Duygu19031903 kırmızı pancar kaynatıp iyice doğra pıstıkten sonra her sabah aç karnına tuket kan yapar
Duygu19031903 Melek42 seninkisi bendende düşük cnm ya , napcaz böyle bilmiyorum ciğer hersey yiyorum ama olmuyo😔