Essraanil
Arkadaşlar merhaba 21. Haftamdayım detaylı ultrasondan çıktım doktor bebeğin herşeyinin normal olduğunu ancak benim arter değerlerimin çok az yüksek olduğunu söyledi böyle olan varmı ? Şuan için sıkıntı olmaz ama ilerleyen zamanlarda tekrar baktırman gerek dedi.bebeğin beslenmesiyle ilgili birşeymiş sanırım bununla daha önce karşılaşan varmı acaba ??