Bebek_ve_Annesi42 Merhabalar ben Ankara ya daha yeni gelin geldim. 5 haftalık hamileyim 1.5 aylık evliyim.. Zübeyde Hanım kadın hastalıkları hastanesine gittim çok sıra beklememe ragmen hiç ilgilenmedi doktorum. Kendimi çok halsiz yorgun hissediyorum. Bulantı ve ağrılarım var. Bana gönül rahatlığıyla baslayabileceğim bir doktor ve hastane tavsiye eder misiniz. Özel hastaneler sezeryan yaparlar die bir şey duymuştum. O yüzden gitmemiştim ama artık istiyorum. Destek olursanız çok mutlu olurum.
Melegimm19 Bebek_ve_Annesi42 keçiören yakınlarındaysanız medisis hastanesini öneririm Ulviye hocaya gidiyorum ilgili güler yüzlü ve normal doğum yanlısı 😊
Sbl_U Bende Ankara da hastane arayışı içindeyim canım bende ilk kez Zübeyde Hanım hastanesi ne gittim suçlu gibi davrandı doktor özellerde doğum çok pahalı bilmiyorum ne olcak
Symm Cukurambar koruda yaptım ilk dogumumu asırı memnun kaldım herseyiyle dört dörtlük biyer ama ücret yüksek gelebilir böyle bi sıkıntınız yoksa direk oraya gidin derim
Begbek Ben hacettepe hastanesine gidiyorum biraz kalabalık ama gerçekten iyi bir üniversite hastanesi
SusamNur Çukurambar koru mum çoğu doktoru normal doğum yanlısı hiç korkmayin. Memorial a da iyi diyorlar. Bence durumunuz varsa ozele gidin insan sırf o ilgi için para veriyor zaten. Devlette milletin bagirmasini çağırmasını duyuyorsun refakatçi erkek alınmıyor filan
Melegimm19 Sbl_U ben başında paket aldım o yüzden muayene ücreti sadece doğum ne kadar bilmiyorum canım en son paket fiyatı 8 bin TL ydi ama artmış mıdır bilemiyorum hersey içinde sadece ayrıntılı ultrason ve epidural yok😊
1saglikcianne Eger durumunuz özelde doğum yapmaya musaitse keçiören medisis Ulviye hanımı öneririm ben kendim de gidiyorum takipli hastasıyım.