Denizyadaaras evet hıçkırığın dışında çokta hareketliydi yeri dar olmasına rağmen maşallah durmadı kuzucuk.Kendi kendilerini yoruyorlar sanırım.İnsan biraz tedirgin oluyor evet ama araştırdım bunla ilgili çok kötü şeyler yazmıyordu.Yani 2 katına çıkınca gibi yazılar vardı.190 nın üzerine çıkınca gözlem gerekir gibi şeyler yazıyordu.Yani 190 da kötü olsaydı doktorunuz bırakmazdı.Ki ortalama seyrine bakıyorlar.Korkmayın sola yatıp dinlenin.Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🌸