Sahtemelek ela da aynı renk ismi bence hoş değil. Lila da renk diye değil zaten ecnebi ismi olduğu için koyuyolar “yurtdışında” yaşarsa (!) zorluk çekmesin diye. Ben de yurt dışında yaşadım başta anlamadılar sonra alıştılar ne var yani. Ben onlara göre değil onlar bana göre hareket etsinler canım 😄