Gizemcetin94 çoğu bebekte görülüp sonrasında kapanıyormuş bizim doktorumuz öyle demişti. Perinatoloğa yönlendirmişti. Çocuk hastanesinde çocuk kardiyoloji uzmanı ultrasonla bakmıştı. O da aynısını söylemişti kapanıyor doğumla diye. Doğum sonrası kontrole gelebilirsiniz demişlerdi. Kızım 4 yaşına girdi çok da sağlıklı bir çocuk. Kafanıza takmanıza gerek yok bence ama içiniz rahat olsun diye doğum öncesi ve sonrası çocuk kardiyolojiye götürebilirsiniz.