Sevgili hamiş kızçeler hamileliğimde çok sivilce çıktı omuzlarımda yüzümde ve göğüs kafesimde ben ergenliğimde böyle sivilce çıkarmadım hiç sivilce yoktu yani ama hamilelikte çok çıktı😭😭😭 hastanede normal çıkar dedi hemşire, sizlerden de aynı problemi yaşayan var mı ve bu konuda bir Öneriniz var mı? Acaba Doğumdan sonra düzelir mi bunlar?😞😞😞😞