Mavilianne Mommy_ Ayrıntılıya girin ondan sonra netleşir. Benim bebeğimin de ölçüleri yanlış ölçülmüş down sendromlu dediler. Daha sonra başka doktora gittim doğru ölçümleri yapıldı.
Poncikveannesi Hiperokejen odak diye bişey görmüşlerdi bi ışık ..down sendromlu olabilir dediler ,doğuma 15 gün kala doktorum ışık kapandı derya dedi çok şükür gayet normal bi şekilde doğdu oğlum 🙏🙏