Ben indirimde denk getirdim casual cadillac air aldim. Arabamız küçük bagajına sığıp sığmaması ön plandaydı bizim için. Cevremde son 2 yılda ne kadar bebekli arkadaşım varsa hepsinin tercihi ve bana tavsiyeleri o yönde oldu. Tek taraflı tekerleği çıkarınca sığdı arabaya biz de aldık. Puset ı bazı markalara göre geniş olduğu için yasına kadar oto koltuğu olarak kullanan var çevremde tabi bebeğin iriliğine göre değişir ama bakıcaz artık🙂 çok stresli o bebek arabasını seçmek kolay gelsin valla 😊