Duman yok canım içinde kötülük olan başına ne gelirse gelsin yine aynı kötü oluyor benim kayınbabam mesela kaynanam felç geçirdi doktor evde bakılacak durumda değil dedi bakım evinde kalıyor adam yine düzelmedi hatta kaynanamın yanına gittiğimizde ben 32 haftalık hamileyim neymiş ona yemek getirmiyormuşum aramızda 1.5 saatlik yol var sabah akşam nasıl yemek götüreceksem yurtdışındayım dilde bilmiyorum sessiz kaldım down sendromlu kızı bardı 32 yaşında onu tuvalete götür dedi bende eşime dedim ben yapamam eğilemiyorjm bile diye o da ordan bana çattı en sonda bundan sokakta dolu bu gevura mı kaldın dedi eşime eşimde ağzının payını verdi ama düzelmedi geçen ay da kızı öldü dedik tek başına kaldı aklı başına gelmiştir diye aradık birşeye ihtiyacın var mı diye bize demediğini bırakmadı yani anlayacağın değişmiyorlar