sinber Merhaba arkadaşlar sata göre 7+1 ultrasona göre 6+4 günlük hamileyim kese ve yolk kesesi var ve normal görünüyor olmasına rağmen bebek görünmüyor ve Dr ptesi de gel eğer hala bebek görünmezse boş gebelik teşhisi ile kürtaja yönlendirmemiz gerekiyor dedi böyle bir durum yaşayan oldu mu ne gibi sonuçlarla karşılaştınız tavsiye ve önerileriniz nedir şimdiden teşekkürler
Gunayyy6 sinber normalde bu zamanlarda görülmesi ve kalp atışları duyulması lazım ama bence 8 9 hafta bekle bazen geç görülüyor çok karsilasiyoruz
elifnurdeniz sinber benim tam 6. haftada kalp atışları başlamıştı canım bence bir hafta daha beklemelisin geriden geliyor olabilir
Kubuuu1 sinber biz de 6+5 de ilk kez doktora gitmiştik sadece kese vardı nokta dahi yoktu 9. Haftada bebeği de gördük kalp atışını da duyduk inşallah siz de duyarsınız
Duman sinber banada 6. Haftamda aynısı oldu bebek yok boş gebelik dediler başka hastaneye gittim doktor gördü çok şükür şu an 11 haftalığız
sinber Teşekkür ederim içim rahatladı az da olsa Kasım ayında 8+0 da kalp atımı olmadığı için kürtaj oldum şmd böyle olunca ister istemez gerildim bir de Dr ptesi de göremezsek kürtaj deyince dağıldım resmen
Zulubik sinber yolk varsa çok yüksek ihtimal görürsünüz haftaya. Bu ilk haftalar çok değişken oluyor.
Ileyda_12 sinber bende aynı seyi yaşadım kese vardı fakar bebek yoktu 9 haftalık olucaktı 6.haftasında gelişimi durmuş öyle denildi bana kalp atışını hiç duymadım hakkında hayırlısı moralini yüksek tut herzaman
sinber Tekrar merhaba bgn tekrar gittim ve ultrasonda bu sefer bebeği gördü Dr ama kese büyük bebek küçük dedi muhtemelen kalbi atmayacak dedi canım sıkıldı kalp atımı olmadan bebek büyümeye devam eder mi acaba
sinber Ecegul ben de anlamadım ptesi günü de büyük ihtimalle atmayacak dedi o gün bebek görünmüyordu bgn bebeği gördüğü halde kesenin boyu bebeğe göre büyük atmayacak dedi anlamadım ama bi kaç gün daha bekleyip başka dra gitmeyi düşünüyorum