gizempoyrazim Merhaba anneler. Hastanelerde dogum ucretleri 3 sekilde belirtiliyor. Normal dogum zorunlu sezeryan ve istege bagli sezeryan. Hersey normal ilerlerken sanciya dayanamayip sezeryan istedigimizde bu nasil fiyatlandirilir bilgisi olan varmi?
gizempoyrazim Evet gittigim hastanede istege bagli 3bin tl zorunlu 1bucuk nerdeyse yari yariya bir fark var . Hic aklima gelipte sormadim dogum hikayelerinde boyle seylerin oldugunu gorunce simdilerde takildi aklima . Tesekkur ederim