Kubuuu1 ben 2 saat sonra takmisdim🤭doktorum zorunlu takdi daha dogrusu.hayr yapma dedim aciticak dedim aksine seni sıkıcak agriyi azcik hiss ediceksin dedi.ve oylede oldu.takdi.ilk 1 hafta yardimla takdim.evdekiler takiyordu.simdi kendim takiyorum.12 gundur.gobey8mde gitti sadece leke kaldi bide catlaklar malasef
Bzide Azerbaycanda oyle hemen takiyorlar.akila hoş gelmiyor dogru😁oyle dusunuyorsunuzki korse agri veriyor.hayr!agriyi azaltr hem bel düz saklar.hem gobek gider.hem rahat otura biliyorsun.zombi gibi yurumuyorsun😂