Hilal21 doktorlar insan korkutmaya çok meraklı. Ben de 4haftada gittim kese bile yoktu beta 460 çıktı, 5-3 de kese gorundu 7-5 te kalp atısı. Yalnız geç döllenme olmuş sanırım 6-5 dedi doktorum haftasını.
Boş gebelik geçirdim daha önceden ondan dolayı bende de hep bir korku ama içimizi ferah tutmalıyız. Boş gebelik olan hamileliğimde başta gittiğim kadın bir doktor bana dönüp şey dedi hiç unutmuyorum bunu bebek gibi düşünme bu bir kist gibi kürtaj olur kurtulursun. İlk gördüğünde dedi bunu. O yüzden doktorun da tatlı dillisine denk getırsın Allah.