Sibl8 yok canım bebek mesaneye baskı yaptığı için oluyor çünkü öyle bir sorunum yoktu Doğumdan sonra geçeceğini düşünüyorum fazla idrarım olmadığı zaman çok varmış gibi oluyor. Ve her zaman olmuyor zaten bu kaçışlar haftada 1 kez ya oluyor ya olmuyor