Ankara-06 tam tersi kafası aşağıya yeni geçmiş olabilir, çünkü ayak hareketlerini daha fazla hissediyoruz. Önceden ben de hep aşağıda hissediyordum çünkü ayakları aşağıdaydı. Şimdi 35. Haftadadayım 3 haftadır doğum pozisyonu aldığı için ayakları yukarda hep mideme yakın hissediyorum hareketlerini