Elifffffffg Dün çok az bir kanamam oldu hastaneye gittim bana eşinin yukarıya çıktığını söyledi O yüzden biraz kanama var çok gelirse gel serum verelim dedi iyi bir şey mi eşinin yukarı çıkması ben daha 16 haftamdayım
songulce Eşin aşağıda olması sorun yaratıyor canım ve eğer eşin aşağıdaysa yukarı çıkarken hafif kanama yapabiliyor. Tabi bunlar benim bildiğim kadarıyla böyle.