Snur94 benim ilk kahve rengi sonra iki kere pembe geldi progestan 100 gr kullanıyorum geçen cımartesi gecesi bir peti doldurur şekilde kanamam biraz da parça geldi inanılmaz korktum ne ağrım vardı ne sızım o kanama da bile sonra doktor iğne yaptı sabah pembe gelmeye devam etti sonra öğlen kesildi bir daha olmadı dün kendi doktoruma gittim herşey yolunda sağlıklı gebelerin %25 de kanama olabilir dedi dinlen bol bol dedi iğne verdi yine Cumartesi yaptırcam sabah öğle akşam progestan kullanıyorum pskilojim bozuldu artık çok korkuyorum bi daha olcak gibi deli gibi dk tubalete gidiyorum