MucizeDuam canım ben yaptırmıştım ve gebelik şekerim çıktı. Ve diyetle kontrol altına almaya başlamıştım. Düşmüştü. Bebeğe olan zararları çok büyük. Etrafındaki cahilleri hiç dinleme. Önceden böyle şeyler yok diye millete tuhaf geliyor. İyi ki yaptırmışım diyorum ben. Sende kafana takma. Zor bir süreç yalnız zor alışmıştım diyete. Artık Doğum yaptım çok şükür.