ozanejla Oznuryasin Sırt ağrısı, bel ağrısı bunlar gebelikte gayet normal görülen şeyler.😌 Ben şahsen ağrısız sızısız geçen hamilelik görmedim😂
Sefaat Oznuryasin evet canim kacinci haftadasin ozellikle 30 dan sonra agirlastigimiz icin daha fazla oluyir
ggzmkrcc Oznuryasin bende 22 haftadayım benimde sırtım ağrıyor otururken falan ayaktayken bişe hissetmiyorum da
Oznuryasin Ayn bnmde sağ tarafimda ağrı var çok kötü hergun bı ağrı ile kalkıyorum ilk gebelik olanların daha çok böyle sorunları oluyo galiba vücut alskn olmadığı için olabilir ama 2gebeligi olan arkaslarimzda oylemi acaba 🙂
Smy61 Oznuryasin Oznuryasin benim ikinci ve sırt bel ağrısı aşırı var 28+5 günlük hamileyim sağ tarafımda böbreğe vuran ağrı oluyor bebek baskı yaptığı için hergün farklı bir ağrı isyan etmek gibi olmasın ama Yinede şükürler olsun
Senibekliyoruz Benim 2.gebeliğim korkunç bir sırt ağrısı yaşıyorum sağ tarafım o kadar kötü ki ağlıyorum bazen ağrıdan.manuel terapi araştırıyorum eğer doktorum izin verirse yaptırmak istiyorum
Oznuryasin Yüz üstü uzanmak istiyorum acaba bebeğe zarar verir mi anca öyle rahat hissediyorum kendimi bilgisi olan varsa lütfen cvp verin