Edaa3595 Bende de böyleydi canım yeni galiba silik çıkmış çizgi biraz bekle bence öyle kan ver ben bekleyip öyle vermiştim kanı hakkında hayırlısı olsun şimdiden 🙏🏻
elifnurdeniz sevval55 sevval55 benim adetime daha 2 hafta vardı ağrılarım başlamıştı 😅 tek şüphem o olmuştu çünkü bilinçli yapmıştık bebiş istiyorduk
Esarikay Savsav canım bende comfort la yapmıştım testimi. Bundan bir tık koyuydu😊 bence hamilesin hayırlı olsun 😊
Esarikay Savsav 3-4 gün vardı canım. Adetim bazen beklenen tarihden bir gün ileri atıyordu o yüzden net 3 ya da 4 diyemiyorum
sevval55 elifnurdeniz evett benimde 10-15 gün vardı adetime çok ağrım vardı hamile değilimdir ama kesin kist var bende doktora gidiyim diyodum😀😀