Ozgehasan Bu aydan sonra cocugu olan kişiler sosyal hizmetlere başvuru yapıp para alabiliyorlarmis kızlar 600 tl bilgilendirmek istedim🙏
ozgeya Ozgehasan 600 lira değil alınan para. Süt parası olarak 180 lira, Doğum parası olarak da ilk çocuğa 300,ikinci çocuğa 400,üçüncü ve sonraki çocuklara 600 şeklinde artan bir para alıyorsunuz.
Sumeyraerva Ozgehasan 170 i aradim direk 600 lira diye bi para yok dogum parasi ilk cocuk 300 ikinci 400 ucuncu 600 olarak gecen hafta yaptim hatta basvurumu ikinci cocugum 400 tl yatacak bana
Ozgehasan Esmaaaaaaa Devlet yardım olarak yazıyor canım başvuru yapmak lazım o zaman daha detaylı bilgi alabilirz
ozgeya Ozgehasan Çıkan haber zaten eski uygulamayı anlatıyor.Tekrar gündeme getirmişler,yoksa değişen bir şey yok.15.05.2015 tarihinden sonra doğan çocukları ilgilendiren ve dediğim şekilde ödeme yapılan düzen geçerli.
Ozgehasan Meltemkskn herhalde öyle canım nette okudum bende başvuru yaomadim ama o yüzden detaylı bilmiyorum
Slinn Sumeyraerva canım nereye yapıyorsun başvuruyu ve süt parasıyla doğum parasını herkes alabiliyor mu nereye yatırcaklar parayı?
Sumeyraerva Ozgehasan 170 arayip sorun isterseniz ozellikle aradim sordum diger basvurularimi yaptim ben bunun icinde ozellikle aradim sordum dogum parasiymis yani bizim aldigimiz
Sumeyraerva Ozgehasan ilk kizim 2014 dogumlu onda alamamistim ikincide 400 tl yaptim basvuruyu eylul 25de yatacak para
Sumeyraerva Ozgehasan arayin sorun boyle boyle bi haber gordum detayli bilgi almak istiyorum diyin acikliyolar herseyi detayli bi sekilde
Asel_mucizem Sumeyraerva kızın tam 5 yılı dolmadıysa onuda alabiliyorsunuz ben 2 kızımın parasını 3 bebegimle bir başvuru yaparak almıştım yanlız 5 yıl dolmaması gerekiyor
Sumeyraerva Slinn eger calisiyosan sut parasini sen basvuru yapabilirsin calismiyosan esin basvuru yapmali sgkya basvuru yapiliyo 180 tl bu seneki odeme dogum parasini herkes alabiliyo calisip calismamak onemli degil sosyal yardimlasma veya sosyal hizmetlere basvuru yapiyosun bebegin ve senin kimliginle ilk cocuksa 300 ikinci cocuksa 400 tl bi imza atip basvuru yapiyosun sadece o kadar calisiyosan eger rapor parasi var onun islemlerinide is yerindeki muhasebeci isveren yapiyo yani