tuba1992 maşallah ona yeterki sağlıklı olsun. Fazla kilo da iyi değil. Bu sefer Dr diyet yapmaya yöneltiyor. Annede şeker çıkıyor. Doğduğunda dengelenir annesi. Bazen anne karnında kilo alması bazı haftalar azalıyor sonra düzeliyor. Kimseyle kıyaslamayın yavrunuzu sağlığı yerindeyse Dr bir sıkıntı görmediyse üzülmeyin. Sağlıkla kavuşun yavrunuza