Zeynep_adem58 suan 34+3 canım pazartesi randevum var bende merak ediyorum 4 haftam kaldı 2. Gebeligim sezeryanım cunku öncr sahlıklı olsunlarda 3 olsak yeter diyorum 🤲🏻 Meyveyi neden kestin bol bok ye bence ben gece acıkıyorum meyve yıyorum bir seftali yada karpuz yada muz