Damlasyhn
Merhaba 7+5 haftalık hamileyim kan tahlil sonuclarımda karaciger emzimlerim yuksek cıktı ALT:226,4
AST:123,6 cıktı dusuk tehlikem oldugu için progestan kullanıyorum bundurımda olur degerleri düşen varmı
Brnaren
Bende ilk 3 ay Progestan kullandım hem jel hem ağız yoluyla bu sebeple benimde enzimlerim yükselmişti doktor önlem amaçlı batın ultrasonu istedi temiz çıkınca ilacın yan etkisi olduğunu söyledi 3 ay sonunda ilacı kesince enzimlerde normale döndü
Ozge1907
Benimde hala yüksek ama progestan dozunu azalttıkça düşüyor birde semiz otunu yiyip düşmesini sağlayabilirsiniz doktorunuza danışıp ben faydasını görmüştüm .