Haticemre21 loya-milya https://i.hizliresim.com/GZGW7v.jpg Cnm bu 12 haftalık resim https://i.hizliresim.com/vayAGO.jpg Buda 7 haftalik yorumlarmisinız lutfen 😍
loya-milya Haticemre21 ben sol gibi gördüm tabi pek anlayamadm ama erkek oluyor hayırlısı neyse o olsun cnm
Lsbebisim loya-milya [url=https://hizliresim.com/qAyQO3][img]https://i.hizliresim.com/qAyQO3.jpg[/img][/url] Bize de bakar mısın teyzesi :)
loya-milya Lsbebisim cnm ben keseyide bebegide göremedim eger daha düzgün varsa ultrason bakabilirim 10 haftaya kadarda olabilir
1234567bsr- @loya-milya [](https://hizliresim.com/7BQWrv) [](https://hizliresim.com/WXo8LL) Tatlım banada bakarmısın
Lsbebisim loya-milya [url=https://hizliresim.com/GZGWj6][img]https://i.hizliresim.com/GZGWj6.jpg[/img][/url] üstü işaretlenmiş :) tekrar bakar mısın
loya-milya Lsbebisim evet fark ettim daha yeni hayırlsı olsun inşallah biraz daha büyüsün ozaman bakarım 😊
Sclfrt loya-milya https://imgyukle.com/i/b6d797d3-a667-4251-8daa-5700acb114ef.oYFBFx yaptım sanırım burda 11 haftalık
loya-milya Lsbebisim cnm gördüm ama ultrason degişik keseyi göremedim üzgünüm yukardaki ultrason kagıtlarına bakarsan ne demek istedigimi anlarsın seninkinde belli olmuyor malesef
1234567bsr- [](https://hizliresim.com/NLG8m5) @loya-milya
loya-milya 1234567bsr- bebek nerde göremedim sadece keseyi gördüm herhalde 2-3 haftalıkken mi fotograf bu bebek görünmüyor
savran loya-milya bende istiyorum nolurrr dun gttim 13 haftaligim bir ay sonr gel dedi merak ediyorum cookk https://i.hizliresim.com/1p7BjB.jpg
Medine_1992 loya-milya [](https://hizliresim.com/1p7a5A) bu canım 8 haftalık
loya-milya Ozeyyneb kız gördüm hayırlısı olsun ögrenincce banada yazarmısım ☺️ okadar tahmin yaptım inşallah herkesin kalbinden geçen olur 🤲🏻
Lsbebisim Tutkuuu Google hızlı resim yaz ilk sayfayı aç orda dosya yükle diyo daha önce çekmiş olduğun ultrason resmini seç çıkan linkin 2.sini kopyala buraya yapıştır umarım anlatabilmişimdir 😍