Gamzeugur23 merhaba, ben de 4 kedi annesi hamile bir veteriner hekim olarak yardımcı olmaya çalışayım. 😊 Eğer kedinizin iç ve dış parazit ilaçlamalarını aksatmadan yaptırıyorsanız hiç bir problem olmaz. Hekiminiz zaten sizin için toxo testi yapar bağışıklığınız ya da aktif enfeksiyonunuz var mı diye. Ona göre sizi yönlendirir ama kesinlikle tüylü bebeğinizden vaz geçmeyin. Benim toxo bağısıklığm vardı sıkıntı olmadı , eğer sizde yoksa kedinizin kumunu gebeliğiniz boyunca Siz değiştirmeyin. Gerçi yoksa bundan sonra yediğiniz her şeyde dikkatli olmanız gerekir, çok iyi yıkayın, pişirin vs. Uzun lafın kısası 32 haftadır sağlıklı-hasta onlarca kedi köpekle temas halindeyim, siz de benim gibi rutin el temizliğine dikkat ederseniz hiç bir problem olmaz. Doğumdan sonrası içinse evcil hayvanı bir eve doğan bebeklerin bağışıklık sistemlerinin ne kadar güçlü, alerjik astıma yakalanma risklerinin ne kadar düşük, ve öğrenme döneminde daha sosyal, empati yeteneği güçlü minnoşlar olduğunu anlatan bir sürü araştırma var. Bizimkisi klinikte büyüyecek mesela 😊 size şimdiden geçmiş olsun diyor, kedileriniz ve bebişinizle mutlu günler diliyorum.