gunesveguney Canım bence inofolic combiye devam et ben 6 ay kullandım 7.ayda gebeyim , tüm o setleri hep bende gördüm takip ettim İnan doktora da sordum herşeyde olduğu gibi dedi ki O içeceğin yağlar da şuan bu durumuna iyi gelse bile sonrasında diğer değerlerini değiştirebilir dilersen al ama gençsiniz 2 yıllık evliyiz doğal yollarla deneyin inofolic çok mükemmel bi ilaç 60 günde 1 adet oluyordum ilk kullandığım Aydan buyana gün aksamadı zaten adetin düzene girince bebeğinde oluyor biraz da zamanını bekle hep okuyordum bende canım kafana takma ne zaman aklın boş olursa kendini şartlamasan olur diye İnan öyle oldu 6 ay öyle bi şartladıkki kendimizi hiç bişey olmadı sonra dedim ya kısmet rabbim bilir ovulasyonuda bıraktım İnan temmuzun 1 inde ve 6 sında sadece ilişki oldu ve ben 21 Temmuz da gebe olduğumu öğrendim hemde kanama ile adet oldum sandım pet takıp gezdim meğerse hamileymişim yani bazen kafanızı illa bebek diye şartlamayınca oluyor. 3 ay dedi bana da önce sonra bi üç ay daha sonra dedi 6 ay ona gerek kalmadı Ocak’ta kullanmaya başladım Temmuz da gebe oldum şuan 11 haftalık hamileyim pcoluyum ve çok iyi anlıyorum seni sadece sabır tevekkül ve doğru zaman inşallah olucaktır Rabbim zamanını bilir 🌹