SmyyBicen Canım ben şahsen yaptırmadım😌 Yaptıranları kınamıyorum.. Ama neolursa olsun o senin çocuğun, mesela etrafımda detaylı ultrasyon yaptırıp 9 ay boyunca stresden kendini yiyip sapsağlam bebişini kucağına alan var. O yüzden hiç kendimide yormadan Allah’a bıraktım😌 Sonuçta bir sorun olsa bile aldırmayacağım için..😌 Ama benim doktorum 20-22 hafta arasında önermişti😌 İnşAllah sağ sağlim kucağına almak nasip olur😍