NurBulut96 Merhaba bayanlar, 3 ay sonra doğumum var, hamileliğimin başından beri Çamlıca Medipol Kadriye hanıma gidiyorum ve çok memnunum. Ama doğum konusunda epidural düşünüyorum bu hastanede epidural normal doğum yapan var mı hiç