Mervoop 14hafta 3 günlük hamişşşşşlerrrr burdamı ? Neler yapıyorsunuz? Ben bu pazar cinsiyet partisi yapacağım Sizde durumlar nedir???
nalan28_ Mervoop merhaba canım 14+6 Allah’ın izniyle Şubat 22 Doğum tarihimiz ama erken Doğum riskim var inşallah vaktini doldurur
gezentianne Mervoop 15+2'den merhaba en son 12+1'de ikili test için gitmiştim ve cinsiyeti öğrenmiştim,bir saat sonra kontrole gideceğim heyecanlym bakalm napıyor bebişşm
Hamileanneler_25 nalan28_ aynı zamanda doğum yapacağız nasipse canım inşallah sağ salim kavuşuruz bebislerimize
nalan28_ Mervoop geçen hafta serklaj yapıldı düşük tehlikem vardı açılmam oldu ameliyat oldum o yüzden doktorlar söyledi dikişler tutarsa vaktinde doğacak inşallah ama risk var tabii
26mrv Mervoop Vallla bilmiyoeum 16 haftaya kadar sadece 2 kere gittim doktora o yüzden cinsiyet 17 ye kaldı 😂
online_mom Bizde 17+2 olduk kızımla 💓🌸 normal dogum olursa tahmını 5 şubat 🙏🌸 Allah Herkese sağlıklı kolay doğumlar versin inşallah 💞