Mervednr Merdogalt amiin canım. Kendi evinse daha uzun süreli kullanmak için değer. Ben tayinciyim o yüzden pahalı bir şey almak ilk aşama işin tercih etmedim. Sağlıkla güle güle kullanalım
Merdogalt Mervednr amininşallah canım eşim uzun süre kullanılır olayına pek bakamıyor maddi kısmına bakıyor 😂 Doğum vs pahalıya patlayınca çocuk = masraf olarak gördü adamcağız
Mervezem Dilekdemir merhaba burdan alısveris yaptınıxmı acaba bende almak istiyordum yorumları okuyunca tereddütte kaldım
Dilekdemir Mervezem tabi ben bebek odamı ordan aldım daha kullanmadım doğum olmAdı henüz ama ürünlerde hiç sıkıntı yok kendileri gelip kurdular bizim ürünlerde herhangi bir sıkıntı yok
Dilekdemir 083 biz alalı nerdeyse 7 ay olucak geldi ürünlerimiz 20 gün içinde kurdular gaget güzel görünüyor henüz doğumum olmadı bebeğimle kullanmadım ama küçük yeğenimi yatırdım beğişe bi kaç kez yani bence güzel görünüyor ürünleri
Dorukunannesi95 Mrwclkgl caploonba sitesinden beğendik gidip magazasindan aldik. Simdiye dek gorenler bayıldı farkli bi oda ve hem kiza hem erkek bebeğe uyuyor :) ismi bird house odanin :)
Dorukunannesi95 [url=https://hizliresim.com/NLG7Dk][img]https://i.hizliresim.com/NLG7Dk.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/vayq6D][img]https://i.hizliresim.com/vayq6D.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/VQBb9q][img]https://i.hizliresim.com/VQBb9q.jpg[/img][/url]
Mrwclkgl Dorukunannesi95 Merdogalt yapoo04 Tgce16 Mervednr MucizeAnnesi3545 Mervesnck Ozge3747 1Tecrubesizannee Tgce16 Hepinizinkini inceledim hepsi çook güzel fikir oldu bana da çok teşekkür ederim. Rabbim sağlıkla odalarına kavuştursun miniklerimizi inşallah 😍❣️
Mervesnck Guzel takim ama canim rahat olabilirsin baya yakindan inceledik kurcaladik 😂🥰 guzel gunlerde kullanalim dogum ne zaman
yapoo04 Mervesnck çok sevindim incelemiş olmanıza umarım memnun kalırız 😊 Doğumum ekimde inşallah 33+4 haftalık hamileyim siz?
NazliMiran Ben de yeni yaptırdım bugun kurulumu oldu. İnstagramdan hamahsapdünyası sayfasına cok memnunum her seyi istediğim gibi ve kaliteli ahsap malzemeden yaptılar. Yavru yataklı montesorri🥰 inceleyebilirsiniz kızlar. Tavsiye ederim. https://hizliresim.com/6DM3G7
Mrwclkgl NazliMiran çok güzel çok beğendim iyi günlerde kullanın🙂😍. Odam müsait olsa yaptırırım ama küçük odamız
sarikiz1 Mrwclkgl Ben Modesa dan aldım 4000₺ tuttu. İçinde büyüyen beşiği üç kapılı dolabi şifonyer aksesuar rafı oyuncak kutusu cibinlik başı ve tekstili dahildi.
Mervednr Merdogalt ilk zamanlar bizde alışamadık ama masraf artacak falan diyoduk sonra sonra alıştık artık bu fikre 😀