Sahmer Kızlar dün kontrole gittim dr. 3cm açılma olmuş heran bekle dedi bu sabah nişanım geldi ama sancı yok doktorum saat 1de muaineye başlıyor saat 1de arayacam hastaneye gitmelimiyim yoksa normalmi sanciyimi beklemeyeyim
Zulal10 Sahmer nişanınızın rengi yapısı nasıldı?? Benim duştan sonra sarı sümüksü içinde açık kırmızı lekeli akıntı geldi.38+3 teyim sancı yok nişan mıydı bilmiyorum.4 saat oldu geleli
Brgl_18 Gitsen daha mı iyi olurdu 🤨 benim ilk hamileliğimde nişanım geldikten sonra hemen gitmiştim 1-1 buçuk saat sonra sancılarım çoğaldı direk sancı odasında doğum yapmıştım.
Zulal10 Minedemir15 bekliyorum hiç sancım yok doktor bekliceksin demişti ama yok gelen giden.hiç gelmese de gitsem mi acaba
mucizem_oglum Zulal10 24 veya 48 saat sonra başlar doğum nişan gelince bana doktor demişti benden nişan gelmedi suyumda gelmedi sancımda yoktu sıkıntı stresten kanamam oldu günümde doldu diye beklemediler suni sancıyla basladlar doğum yaptm
Zulal10 mucizem_oglum benim çatı muayenem çok kötü geçti ağrılarım kanamam fazla oldu.sezeryan tarihim var bakalım napıcaz
mucizem_oglum Zulal10 Rabbim hayırlsyla doğum yapmanızı nasip etsin kızlar zor ama sonunda yavrunuzu alyrnz ya tarifsiz bir duygu gerçekten