Boss çamlıca’yı bilmiyorum ama ben çakmak erdem hastanesinde doğum yaptım çok memnunum. Nöbetçi doktor beni odaya alınca hemen kendi doktoruma haber vermiş, sonrasında gelip beni bilgilendirdi, şu an kendi doktorunu bekliyoruz 9 gibi gelecek, seni sezeryana alacağız, ani bir sancın olursa hemen haber ver dedi. Doktorum geldi, hemşire gelip beni hazırladı, hepsi çok güleryüzlüler. Doğumdan sonrada doktorum her sabah gelip kontrol etti. Bebek için ayrı hemşire geldi. Hemşireler gün içerisindeki vardiya değişimlerini sürekli haber verdiler. Tuvalete çıkıp çıkmadığımı sürekli kontrol ettiler. Ben çok memnun ayrıldım. Çok ilgililerdi.