EngucluAnne benimde doktorum 4 haftada çağırıyordu ben bir bahane bulup 2 haftada bir gidiyordum kuruntu yapıyordum kesin bir şey oldu diye, kalbini duyunca rahatlıyordum ama bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayınca buna hiç gerek kalmıyor o sana kendini hissettiriyor canım geçiyor hepsi :)