sinber Ultrasona göre 6+4 bgn kontrolüm vardı ve herşey normal olmasına rağmen bebek görülmedi bu yüzden stresliyim
Gamzeblkbskoc Halsiz yorgun ne olduğunu anlayamıyorum 🤦♀️ protestan ilaç beni mahfetti hıc bise anlayamıyorum. Bisey olucak diye stresliyim. Zor yani.
Burciin Gamzeblkbskoc aynen bende kullaniyorum progesteron ama soyle dusun, o ilac rahmi koruyor ve dusuk olmamasi icin yardimci oluyor 💕
sinber Burciin ewet hem kese hem de yolk var ve boyutları şekli falan iyi demesine rağmen ptesi de bebeği göremezsek ... dedi
Burciin sinber inan kesin goriceksin allahim izniyle. Daha cok erken ve bazi annelerde daha gec gorunuyor bebek ❤️❤️
Kbra7777 sinber bak ben 7. Haftada bebeği gördüm 8 de kalp atışını duydum bi hafta geç döllenmiş dedi doktor adete göre 8+4 idi kalp atışını duyduğumda ultrasona göre 7+4 normal yani rahat ol
Burciin Asliasli_ 300 sabah 1 - oglen 1 - ve yatmadan once 1. Bunlar vajinal progesteron. Sendemi kullaniyorsun?