SulenurK2858 Kızlar merhaba 17+6 olduk ama bende tık yok 15.haftada çok az çıktı karnım hala aynı, bebek hareketleri de hissetmiyorum ayrıca 🙄
sinemsepci SulenurK2858 23.haftaya kadar hissetmemek normalmiş canım. Bende ilk defa 19.haftada hissetmiştim
Ozgemlym Canım ilk 17 de hissetmiştim çok minik minik 20. Haftadan sonra daha çok hissetmeye başladım şimdi 29 olduk hergün baya hissediyorum:) sabret biraz daha