Hayatsndkci Kızlar merhaba bir kaç gün önce evde idrar testi yaptım anında çift çizgi oldu ( son adet tarihim 21 temmuz)sonra gittim kan testi yaptım beta hcg 1445 cıktı bu sonuç iyi mi bide dünden beri bel ve mide ağrım var normal mi çok tedirgin oluyorum henüz doktorla görüşmedim eşim şehir dışında olduğu için 1 hafta sonra birlikte gideceğiz
tazee_annee Çok normal hicccc panik yapma ilk deneyimimiz ve çok panikliyoruz bnde aynı öyleyim ama degerin de gayet normal sağlıkla kucağına al inşallah🤗
Hayatsndkci tazee_annee çok tedirgin oluyorum daha kalp atışını duymadık eşimi bekliyorum dinlemek için pazartesi birdaha gideceğim kan testi için yükselmelisine bakacaz
tazee_annee Hayatsndkci Yok yok ben kalp atışını dinlemeden önceki değerim yani tabi aramızda gün farkı vardr ama 520 filandi