Meryemaaa 26haftalik hamileyim bebeğin kafası iki hafta önden gidiyormuş dedi doktor korkulcak bişey yokmuş aradaki fark çok acilmazsa eğer ve eşime baktı babasına çekmiş olabilir dedi. Böyle bir durum yaşayan varmı acaba ?
Deletedmom2 Meryemaaa bende 33 haftalığım ilk başlarda on gün öndeydi şimdi yaklaşık 3 hafta önden gidiyor sadece normal doğumu zorlaştırabilir dedi doktorum
Meryemaaa Deletedmom2 ya sağlıksal sorunu olmasında normal doğum olmasa da olur hayırlisyla sağlıkla doğsun da sezeryan a da razıyım
ZeynepveSeyit Oğlumun kafası babasına çekmişti ultrasonda 41+2 de ölçüm vermiyordu artık 🤣devlet hastanesinde 3 farklı doktor bakmıştı zorunlu sezeryana alındım 🤗
Meryemaaa ZeynepveSeyit sağlıklı olsunlar da babalarina ceksinler 😊 sorun olmadığına sevindim bir an için korktum
Yenianne92 Benimki de 3 hafta geriden geliyor doktorumuz ayrintili ultrasonda bir sey cikmadigi icin korkmayin genetik dedi saglikli olsunlarda bebeklerimiz