teachermom16
Dün sabahtan itibaren adet sancısı gibi hafif agrım olmaya başladı.Saat 4 olunca bebek toplanmaya karnım kasılmaya başladı ve canım yanmaya başlayınca hastaneye gittik. Nst de sancım düzenli 100 olarak geliyordu. Daha sonra 70-60 arasına düştü ama devam ediyordu. Yatışım yapıldı.Açılma muayenesi yaptılar açılma yok fakat yumuşama başlamış dediler.Bu şekilde hastanede 2. yatışım ilk yatışım 34 haftalıklarındi Ciğer Geliştiricide vuruldu fakat ne gelen var ne giden. 2 saatte bir nst çekiliyor ve sancılar devam ediyor. Doktor akşama kadar bekleyeceğiz dedi. Sezeryana da almak istemiyor. Ben de artık doğurmak istiyorum asabım bozuldu ve çok yorgunum😞 Benim gibi durumda olan ya da yaşayan var mi? Açılma olur mu olması için ne yapmalıyım ?